Referenties

POM West-Vlaanderen

Jaar
2021
De doelgroep
Corporate - Experience Centers
De uitdaging
Bedrijven, organisaties en studenten informeren over Physical Internet en tegelijk inspireren.
Het resultaat
Een interactief experience center in de ABC-toren van Zeebrugge.
POM - Future Logistics Hub - gamification

POM West-Vlaanderen zocht een manier om bedrijven, organisaties, universiteits- en hogeschoolstudenten te informeren over Physical Internet (een hoogtechnologische optimalisatie van logistieke stromen).

De organisatie wou kmo’s inspireren en ze zelf laten ontdekken hoe ze hun logistiek proces kunnen optimaliseren met het oog op een (digitale) toekomst. En daar is een interactief experience center uiteraard de ideale oplossing voor!

IMG 2136 IMG 2122

Bedrijven zoals Agristo, Westlandia, Oesterbank, Zoutman, Seafar, … gunnen een blik achter de schermen en delen hun best practices in de hub. POM West-Vlaanderen wil bezoekers zo overtuigen om meer in te zetten op digitalisering en automatisering om te evolueren naar het principe van Physical internet. Ook studenten zijn welkom om alles te ontdekken over de opleiding logistiek.

The Future Logistics Hub is dus een experience center én een opleidingscenter. Het ultieme doel van POM West-Vlaanderen is om te zorgen dat de informatie bij elke bezoeker blijft hangen.

POM West-Vlaanderen Future Logistics Hub POM

Benieuwd naar meer?

Op zoek naar extra inspiratie?

Ontdek onze andere referenties hier.