Health House
- Jaar
- 2017
- De doelgroep
- Corporate - Experience Centers
- De uitdaging
- Bezoekers op een interactieve manier meenemen naar de toekomst van health care.
- Het resultaat
- Een uniek experience center waarbij alles automatisch verloopt via ons softwareplatform Xperify.
Health House in Leuven is meer dan een experience center of een demonstratiehub. Het is een volledig nieuwe en interactieve wereld die je meeneemt naar de toekomst van health care en de impact van technologie.
De beleving start van zodra je uit de lift stapt. Naast indrukwekkend beeldmateriaal is er ook de nodige audio, lichtsturing, aansturing van deuren en gordijnen, … Er is werkelijk aan alles gedacht om de beleving compleet te maken.
En er is meer want alles verloopt bovendien automatisch. Via ons eigen softwareplatform Xperify kunnen ze bij Health House zelf instellen wanneer het ene gordijn moet opengaan, wanneer bepaalde media moet afspelen, wanneer het licht een ander kleur moet krijgen, … Name it and they can do it.
Ook de content kan namelijk eenvoudig gewijzigd of verwijderd worden via Xperify. Alle hardware kan hiermee aangestuurd worden, net zoals de lichten, de deuren, de gordijnen, … Daardoor is de organisatie in staat om de experience af te stemmen op het publiek dat langskomt. Zo beschikken ze over verschillende scenario’s die ze kunnen activeren voor een bepaald bezoek.
Dankzij verschillende touchscreens en concrete demo’s wordt het publiek actief betrokken in de rondleiding. Dat zorgt ervoor dat ze zich gehoord voelen en de boodschap ook beter onthouden, zeker omdat het verhaal hier echt goed zit.
De combinatie van storytelling met technologie en interactiviteit maakt hier echt het verschil.
Constructie door Potteau.