Referenties

Ardo - Rootbox

Jaar
2022
De doelgroep
Corporate - Experience Centers
De uitdaging
Bezoekers van Ardo vanaf het eerste moment onderdompelen in de geschiedenis en de producten van het bedrijf.
Het resultaat
Een interactief belevingscentrum in de inkom met een videowall, verschillende luisterhoorns, 3D-objecten, …
Ardo ocular 34

Ardo is een wereldwijde producent van vriesverse groenten, kruiden en fruit. Dit familiebedrijf is gevestigd in Ardooie en klopte bij ons aan tijdens de bouw van hun hoofdkantoor.

Het doel was om klanten, partners, collega’s, … vanaf het eerste moment onder te dompelen in de wereld van Ardo. We besloten om dat te doen aan de hand van een interactief belevingscentrum in de inkom van het kantoor. Bezoekers leren er meer over de familiegeschiedenis van het bedrijf en ontdekken er hoe de producten geoogst worden.

Ardo ocular 24 Ardo ocular 52

In het belevingscentrum staat een grote videowall en zijn er verschillende interactieve schermen. Bij één van de touchscreens staan 3D-objecten die je meer vertellen over de producten van Ardo. Wanneer je een voorwerp op het scherm plaatst dan verschijnt er specifieke informatie waar je door kan scrollen of swipen. Onder elk 3D-object schuilt andere content die je dus zelf kan activeren.

Ardo ocular 55 Ardo ocular 33

Bij elk touchscreen hangen twee luisterhoorns waardoor andere bezoekers niet gestoord worden door de audio. Alle foto’s, video’s en interactieve kaarten worden aangestuurd via het softwareplatform Xperify. Op datzelfde platform kunnen de medewerkers van Ardo zelf content toevoegen of wijzigen.

Ardo ocular 44 object_recognition_xperify

Partners:

Constructie: Kollective standenbouw

Design: Cremefresh

Op zoek naar extra inspiratie?

Ontdek onze andere referenties hier.