Van Marcke
- Jaar
- 2020
- De doelgroep
- Corporate - Digitale showrooms
- De uitdaging
- Het volledige Van Marcke aanbod digitaal in de kijker zetten.
De producten van Van Marcke worden aan de hand van technologie op een unieke manier in de kijker gezet. Een ware beleving voor de bezoekers en een handige verkoopstool voor Van Marcke.
We won! We sleepten twee internationale awards in de wacht met dit project
Op de World Exhibition Stand Awards vielen we twee keer in de prijzen met deze interactieve beursstand die we ontwierpen voor Van Marcke op Batibouw 2020.
Badkamerspecialist Van Marcke klopte bij ons aan voor het ontwerp van een beursstand waar beleving primeert. Elke bezoeker kon het assortiment van Van Marcke zelf al doende ontdekken dankzij verschillende technologische integraties. Een interactieve installatie die ook bij de jury van de World Exhibition Stand Awards (of de WESA’s) in de smaak viel.
De awards bekronen jaarlijks het beste werk wereldwijd op vlak van standenbouw, nieuwe innovaties en digitale ervaringen. Onder meer Philips, Microsoft, Google en Huawei mochten afgelopen jaren al een award in ontvangst nemen en nu horen wij dus ook thuis in de rij. Hoe goed is dat ;-) Met de beursstand wonnen we platinum in de categorie 'Best Use of Technology' en goud in de categorie 'Best Stand at a Property or Construction Event'.
Bij Ocular creëren we interactieve belevingen voor bezoekers van onze klanten. Dat we nu zo’n wereldwijde erkenning krijgen in de categorie ‘Best Use of Technology’ doet zeker deugd en bewijst dat we er blijkbaar in slagen om die ervaringen over te brengen.
— Nicolas vanden Avenne, CEO van Ocular