Referenties

Worldline - NRF

Jaar
2022
De doelgroep
Corporate - Beursstanden
De uitdaging
Een deel van het experience center mobiel maken en meenemen naar een beurs in New York.
Het resultaat
Een immersive experience room die je meeneemt in de toekomst van retail.
Wordline - fair NRF 2022

Onze klant Worldline nam deel aan de beurs NRF2022 in New York, waar we samen met hen een immersive experience bouwden over de toekomst van retail.

We vertaalden een deel van het experience center naar een beursstand waarbij alle content aangestuurd werd door ons softwareplatform Xperify.

Whats App Image 2022 01 16 at 15 43 53 7 Whats App Image 2022 01 16 at 15 43 54 1
Whats App Image 2022 01 16 at 15 44 03 Whats App Image 2022 01 16 at 15 43 53 9
Whats App Image 2022 01 16 at 15 43 54 Whats App Image 2022 01 16 at 15 43 53 10

Klaar om in te zetten op digitale beleving?

Contacteer ons gerust vrijblijvend.