Voestalpine Sadef - pop-up
- Jaar
- 2022
- De doelgroep
- Leisure - Musea & tentoonstellingen
- De uitdaging
- De 75ste verjaardag van voestalpine Sadef op een unieke manier in de verf zetten.
- Het resultaat
- Een pop-upmuseum in een serre met alles over de 75-jarige geschiedenis van het bedrijf.

Voestalpine Sadef blaast 75 kaarsjes uit en besloot om dat op een unieke manier te vieren. Het bedrijf klopte bij ons aan met het idee om een pop-upmuseum te openen met alles over hun rijke geschiedenis.
Wij werkten het concept uit en zorgden voor hard- en software. Alle digitale content wordt aangestuurd door ons eigen softwareplatform Xperify.


Via verschillende touchscreens ontdekken bezoekers meer over de medewerkers, het product en de site van voestalpine Sadef. Deze drie thema’s komen ook terug op videoschermen met voice-overs. Daarnaast is er nog een cinema waar collega’s en oud-medewerkers een anekdote prijsgeven vanuit hun carrière.
En ook aan de kleinsten werd gedacht. Voor hen is er een speciale kinderquiz waarbij ze vragen kunnen oplossen door qr-codes te scannen.
Voor elk wat wils dus!