Cras Woodgroup - Prowood
- Jaar
- 2021
- De doelgroep
- Corporate - Beursstanden
- De uitdaging
- Hoe verhogen we de interactie op een fysieke beurs?
- Het resultaat
- Een interactieve stand waar je fysieke producten kan scannen voor extra info en zelf door het aanbod kan scrollen.

Voor Cras Woodgroup maakten we een interactieve beursstand. Bezoekers kunnen producten scannen en zelf door het aanbod gaan. Dankzij die betrokkenheid blijven mensen aandachtiger en zullen ze de boodschap veel langer onthouden.
Alle content wordt aangestuurd via ons softwareplatform Xperify en kan eenvoudig gewijzigd worden.
Kenneth Tallir is Head of Marketing bij Cras Woodgroup en vertelt meer over het project:
"De innovatieve Cras-stand toonde naast producten, stalen en brochures, ook een reeks interactieve touch-schermen die de klant maximaal moeten informeren en hem of haar ook een beleving ‘hors du commun‘ geven. “Met nieuwe diensten, zowel digitale als fysieke, willen we ons profileren als dé partner bij uitstek voor de vakman”.
— Kenneth Tallir
Ook onze developer Sarah werkte er met veel plezier aan mee:
"Voor Cras mocht ik mee op installatie naar Flanders Expo om hun beursstand voor te bereiden. We combineerden verschillende stalen met applicaties om elke vloer zo voor te stellen op een interactieve manier. Ik was best wel trots toen ik het eindresultaat met mijn eigen ogen zag.”
— Sarah Polfliet
Alle content wordt aangestuurd via ons softwareplatform Xperify.
Ook op zoek naar een interactieve oplossing voor jouw fysieke of virtuele beursstand? Stuur ons gerust vrijblijvend een bericht voor meer informatie.

